Kasuta näpunäited, et teha õppeprotsessi lihtsamaks ja efektiivsemaks
Kasuta näpunäited, et teha õppeprotsessi lihtsamaks ja efektiivsemaks
Õppimiseks hea asukoha valimine on väga oluline. Meil on vaja vaikset ja segamatut keskkonda, et me saaksime õppimisest maksimumi. Materjali meeldejäämiseks peab kõik tähelepanu
olema suunatud õppimisele, kuid see tähelepanu hajub ära väga kergesti. [15]
On oluline kõrvaldada mittevajalikke segavaid tegureid, et keskendumisvõime oleks õppimisel. Nutiseadmed on peamised segajad ja need võivad tähelepanu tohutult häirida. Seetõttu on oluline hoida nutiseadmetest eemale ja lülitada välja märguanded.
On oluline keskenduda ja vältida tähelepanu kõrvalejuhtimist, kui õpetaja räägib. Harjutage aktiivset kuulamist ja koostage tunnis selgeid märkemid, et õpitavat teavet paremini töödelda. Neid märkmeid on soovitav ka uuesti üle vaadata pärast tunde või enne testi, et materjali täielikult jäädvustada. Samuti on oluline esitada küsimusi, kui te millestki aru ei saa. [16]
Materjalide läbivaatamine aitab mälu ja arusaamist parandada, milletõttu tuleb lisada oma õppimise ajakavasse regulaarseid ülevaatuseid. See session võiks sisaldada märkmete läbivaatamist, et teha kindlaks oma nõrgimad valdkonna ja käsitleda kõike, mis on ebaselge. [17]
See 5-astmeline lähenemisviis õppimisele aitab säästa aega ja luua harjumuse tõhusamaks õppimiseks
1. Eelvaade: Enne tundi sirvige peatükki läbi, vaadake üle kokkuvõtted ja peatüki eesmärgid ning valmistage küsimusi.
2. Osalege: Minge tundi! Osalege tundides aktiivselt, esitage küsimusi ja tehke märkmeid.
3. Õppige: Tehke 3-5 lühikest intensiivset õppesessiooni päevas, kus loete märkmeid ja kasutate õpistrateegiad.
4. Hinnake: Kontrollige ennast ja küsige endalt, kas te kasutasite õpistrateegiad ja kas te tunnete materjali piisavalt hästi.
[15]
Õppimise plaani koostamine annab juhiseid, mida õppides järgida, et olla tööga kursis. Samuti on oluline seada eesmärke, mis näitavad edusamme ja annavad juurde motivatsiooni. Oma ajakava tegemine aitab tööga kursis olla ja neid eesmärke saavutada. [18]
Õpperühma moodustamisel on mitmeid eeliseid. Rühmades saate aidata üksteist probleemide lahendamisel, pakkuda teisi vaatenurki ja muuta õppimist nauditavamaks. Seage rühmadena eesmärke ja olge keskendunud õppimisele. [19]
Pausid õppimist võivad parandada teie õppimise kvaliteeti oluliselt. Pausid parandavad mälu, vähendavad stressi ja annavad rohkem energiat. Veelgi suurema kasu saamiseks hingake pausidel värsket õhku või tehke midagi füüsilist. [17]